"Wij zijn vooral met Sengzen begonnen omdat we sowieso wel fan zijn van het concept om samen te werken over winkels heen. We moeten als kleine lokale handelaars een antwoord vinden op de grote websites en ketens. Dat gaan we alleen kunnen bereiken door samen te werken.
Sengzen biedt ons veel voordelen én onze klanten zijn er ook enthousiast over, eens ze over de technologische drempel zijn. Bij ons is de ervaring dat de Sengzen die bij ons worden verdiend, ook bij ons terug worden uitgegeven. De vrees dat klanten bij jou zullen sparen en bij een ander gaan uitgeven, is dus onterecht.
Uiteindelijk zijn Sengzen een soort klantenkaart. Ik denk dat je het best op die manier bekijkt. Een klantenkaart is niet gratis, maar je krijgt er loyale klanten voor in ruil. Wij hebben de Sengzen ook volledig laten integreren met ons bestaande klantenkaartsysteem. Want wij gaan er natuurlijk geen twee naast elkaar doen. We bieden Sengzen als een van de mogelijke beloningen aan in ons origineel systeem. De Sengzen-app is flexibel genoeg zodat dit geen probleem was.
Ik denk dat met alle acties en promoties die de stad doet, het zeker mensen aanspoort bij ons te komen shoppen en voor meer omzet zorgt."