Met 'Ik blijf mobiel' spelen Filip Van Bel en Kristien Clarysse in op die groeiende seniorenmarkt. In hun belevingswinkel rijden ze alle mogelijke modellen af en aan - inclusief Harley Davidsonvariant - en laten ze de klant de smaak te pakken krijgen op hun uniek testparcours.
Sinds de Benidorm Bastards al grappend en grollend over uw televisiescherm sjeesden, kent de scootmobiel een almaar stijgende populariteitscurve. Steeds meer senioren schamen zich al lang niet meer en cruisen met hun gepersonaliseerde scootmobiel vlotjes de vrijheid tegemoet. Maar dat was - nog niet zo lang geleden - wel even anders. "Zo'n tien jaar geleden was ik voor mijn werk in Las Vegas. De scootmobiel was daar toen al helemaal ingeburgerd, vooral om corpulente gokkers van het ene casino naar het andere te brengen", vertelt Filip Van Bel (54). "Terug thuis vroeg ik me af of ook de Belgische consument niet zat te wachten op zo'n handig vervoermiddel. Samen met mijn echtgenote begon ik een marktonderzoek, zagen we potentieel en begonnen we stapsgewijs onze zaak uit te bouwen."