Welke #hashtag moet ik gebruiken?

23 februari 2022
Detailhandel Economie Horeca Starten
Photo by Jan Baborák on Unsplash
Facebook, Instagram, Tik Tok, ... social media is niet meer weg te slaan uit ons dagelijks leven. Ook als ondernemer wil je op deze kanalen actief zijn, maar welke #hashtags moet je nu wanneer gebruiken?
Social media sharing

Vanuit stad Sint-Niklaas communiceren wij ook frequent via social media. Ook wij maken gebruik van enkele hashtags die telkens terug komen. Wil jij iets van jouw zaak in de kijker zetten? Gebruik dan zeker volgende hashtags om je post meer bereik te geven:

  • #ontdeksintniklaas
    Deze hashtag kan altijd gebruikt worden. Dit is onze hashtag voor vrije tijd, te shoppen, terrasje doen, iets gaan eten, ... voor alle leuke en ontspannende activiteiten die je in onze stad kan doen.
  • #schakelenvoorgroei
    Deze hashtag speelt meer in op het innovatief karakter van onze stad. Ben je bezig met verbouwingen, ben je je zaak aan het uitbreiden of lanceer je een volledig nieuw concept. Gebruik dan deze hashtag!
  • #sintniklaaszomert en #sintniklaaswintert
    Zoals de hashtags al verraden, zijn deze gebonden aan onze zomer en winteracties. Organiseer je een late night shopping tijdens de zwoele zomeravonden of heb je een leuke zomerbar? Gebruik dan zeker #sintniklaaszomert! Ook wanneer je in de winter op de kerstmarkt staat of een winteractie doet kan je #sintniklaaswintert gebruiken.
  • #rohdeloperweekend, #terrasjesdagen en #dagvandeklant
    In de aanloop van of tijdens het r-Oh-de loperweekend, de terrasjesdagen en de dag van de klant mag je ook altijd deze specifieke hashtags gebruiken.

Te veel keuze? Of twijfel je nu welke hashtag het beste past? Gebruik dan #ontdeksintniklaas.

auto bus fiets herfst lente typischsn winterziendoen zienslapenzomer