Oh-Magazine zomer

8 maart 2018
Detailhandel Economie Horeca
OhMag
Het nieuwe Oh-Magazine voor de zomer is er en werd verdeeld in meer dan 100.000 brievenbussen. Ook benieuwd wat er zich de komende maanden in de stadskern van Sint-Niklaas afspeelt? Neem snel een kijkje en vertel het voort!
Social media sharing

Het Oh-magazine zomer 2018 in een notendop

Het Oh-magazine Zomer 2018 staat online en werd verdeeld in 100.000 brievenbussen in en rondom Sint-Niklaas. Benieuwd wat er de komende maanden te beleven valt in de stadskern? Lees er alles over via onderstaande link en vertel het verder aan jullie klanten, leveranciers, partners, etc. Hieronder alvast een korte samenvatting:

  • Debbie De Clerck, Ibis Hotel, over de troeven van de stadskern.
  • Genieten tijdens de terrasjesdagen: het programma
  • Patsy Geers, zaakvoerder Haute Collection, en haar kijk op mode.
  • Drie bijzondere plekjes in de stad : het mercatormuseum, restaurant het Gevoel en de Spelfanaat.
  • De favoriete plekjes van Raymond Geerts, gitarist van Hooverphonic
  • De verborgen terrasjeskaart
  • NIeuwkomer Loyalty Skateshop in de Casinostraat
  • Een heerlijk recept van keurslager de Castro
  • Sint-Niklaas zomert er op los: programma
  • Het Sint-Nicolaasplein nodigt uit. Ook voor afterwork op vrijdagavond
  • Vooruitblikken op de Vredefeesten

Jouw zaak ook in de kijker in het Oh-magazine ?

Het Oh-magazine wordt driemaal per jaar verspreid ter versterking van het handels- en horecaleven in de stadskern. De volgende editie, die van de zomer, wordt verspreid eind mei. Dat wil zeggen dat het redactieteam eind maart alle inhoud finaliseert. De stad en de vzw centrummanagement krijgen heel vaak aanvragen binnen om zaak x of zaak y in de kijker te zetten. Op zich is dit goed nieuws, want dit wil zeggen dat we tal van topzaken hebben in de stadskern, die een vermelding in dit magazine meer dan waard zijn. Maar kiezen blijft moeilijk. Motiveer daarom uitgebreid wat er speciaal is aan jouw zaak: een jubileumjaar, een nieuwe inrichting, een origineel concept, een uniek aanbod, een specifieke doelgroep, een belevingsevenement in jouw zaak, een erkenning of prijs gewonnen, ...? Reden genoeg om nét dat ietsje meer te kunnen beteken voor de bezoekers van stadskern.

Lees het Oh-magazine online via deze link

auto bus fiets herfst lente typischsn winterziendoen zienslapenzomer