Ledenbijdrage centrummanagement. Ontdek de voordelen hier!

31 januari 2020
Detailhandel Horeca
twee vrouwen poseren in de winkelstraat
Social media sharing

Het centrummanagement van Sint-Niklaas is een ledenorganisatie van handelaars, horeca-uitbaters en dienstverleners uit de stadskern. In een snel veranderend retaillandschap is er meer dan ooit nood aan samenwerking tussen ondernemers, belangenorganisaties, vastgoedspelers en stadsbestuur.

Samen bundelen we onze krachten voor een aangename stadskern, waar bezoekers graag komen winkelen, beleven, verbruiken en vertoeven. Kom jij ons mee vervoegen?  Samen staan we sterker! Bovendien hangen er tal van voordelen vast aan het lidmaatschap:

  • Tot 60% korting op parkeercheques voor de parking van de Grote Markt en de Stationsstraat.
  • Eénmalig zes maanden 50% korting voor leden die instappen in het overkoepelend getrouwheidssysteem met de Oh-kaart.
  • Tussenkomst tot 300 EUR voor muziekband bij deelname aan de Muziekkroegentocht.
  • Korting van 100 EUR voor een standplaats tijdens de kerstmarkt.
  • Logistieke en financiële ondersteuning tot max. 2.500 EUR voor initiatieven die je met 3 collega-handelaars organiseert.
  • Eénmalig 100 gratis Oh-winkeltassen en mogelijkheid tot bijbestellen zo lang de voorraad strekt aan 1,75 EUR/draagtas.
  • Terugbetaling van de inschrijvinggeld KBO voor starters, op voorwaarde dat je twee jaar lid wordt.
  • Uitnodiging voor vier netwerkmomenten, waaronder de Avond van de Economie.
  • Voordeeltarief bij winkelevenementen en ad hoc handelaarsinitiatieven.

Redenen genoeg dus om mee te doen! In tegenstelling tot tal van andere centrumsteden is lidmaatschap in Sint-Niklaas nog vrijblijvend. Je deelname getuigt echter van solidariteit met je collega-handelaars en horeca-uitbaters.

De ledenbijdrage bedraagt 181,50 EUR (150 EUR + 21% btw) en schrijf je over op de rekening van vzw Centrummanagement, IBAN BE33 0910 2225 3546, met vermelding: ‘Lidgeld 2020 + naam en ondernemingsnummer van de zaak’.

Hoe meer leden, hoe meer werkingsmiddelen we terug kunnen investeren in de promotie van de stadskern.

 

Alles nog eens rustig nalezen?

auto bus fiets herfst lente typischsn winterziendoen zienslapenzomer