Het nieuwe Oh-magazine viel vorige week in 100.000 brievenbussen

8 maart 2018
Detailhandel Economie Horeca
Oh Magazine
Het nieuwe Oh-Magazine is er en werd verdeeld in meer dan 100.000 brievenbussen. Ook benieuwd wat er zich de komende maanden in de stadskern van Sint-Niklaas afspeelt? Neem snel een kijkje en vertel het voort!
Social media sharing

Het Oh-magazine voorjaar 2018 in een notendop

Het nieuwe Oh-magazine staat online en werd verdeeld in 100.000 brievenbussen in en rondom Sint-Niklaas. Benieuwd wat er de komende maanden te beleven valt in de stadskern? Lees er alles over via onderstaande link en vertel het verder aan jullie klanten, leveranciers, partners, etc. Hieronder alvast een korte samenvatting:

  • Joris Thijs over de troeven van Sint-Niklaas als ondernemende stad
  • Mis het R-Oh-de Loperweekend van 10 en 11 maart niet
  • Justine & Carole Timmermans, eerste generatie meisjes in familiezaak Timmermans
  • Drie bijzondere plekjes in de stad : de salons, Escape Room, Hengelsport Waasland
  • De favoriete plekjes van Stef Van Bellingen, cultuurambassadeur van de stad
  • Jouw zaak zorgeloos gestart in het Retail  Lab ?
  • Zet de muziekkroegentocht (16/3) en Bubbles&Bites  (29/4) alvast in je agenda.

Jouw zaak ook in de kijker in het Oh-magazine ?

Het Oh-magazine wordt driemaal per jaar verspreid ter versterking van het handels- en horecaleven in de stadskern. De volgende editie, die van de zomer, wordt verspreid eind mei. Dat wil zeggen dat het redactieteam eind maart alle inhoud finaliseert. De stad en de vzw centrummanagement krijgen heel vaak aanvragen binnen om zaak x of zaak y in de kijker te zetten. Op zich is dit goed nieuws, want dit wil zeggen dat we tal van topzaken hebben in de stadskern, die een vermelding in dit magazine meer dan waard zijn. Maar kiezen blijft moeilijk. Motiveer daarom uitgebreid wat er speciaal is aan jouw zaak: een jubileumjaar, een nieuwe inrichting, een origineel concept, een uniek aanbod, een specifieke doelgroep, een belevingsevenement in jouw zaak, een erkenning of prijs gewonnen, ...? Reden genoeg om nét dat ietsje meer te kunnen beteken voor de bezoekers van stadskern.

Lees het Oh-magazine online via deze link

auto bus fiets herfst lente typischsn winterziendoen zienslapenzomer