Het horecaoverleg verloopt volgens het principe van de ‘open vergadering’ waarbij iedere uitbater welkom is, bij ieder overleg of eenmalig voor punten die hem of haar in het bijzonder interesseren. Het horecaoverleg biedt uitbaters ook de kans om onderling onderwerpen te bespreken. Belangrijk daarbij is dat uitbaters naast alles wat de stad onderneemt ook zelf met creatieve ideeën voor de dag komen en realiseren.
Horecaoverleg
Het horecaoverleg is een forum waarin ideeën worden gegenereerd, initiatieven en voorstellen kunnen afgetoetst worden, activiteiten voorbereid, toegelicht en geëvalueerd en moeilijke thema’s besproken.
Doel
Data
Iedere maand is er een overlegmoment met de horeca-uitbaters van de stad.
Het overleg gaat voorlopig digitaal door via Teams. Indien u hiervan een uitnodiging wenst te ontvangen stuurt u een mail met uw contactgegevens naar:
Agenda
In de bijlage kunnen jullie de agenda's van het horecaoverleg raadplegen. De agenda van de volgende vergadering verschijnt telkens 1 week op voorhand.
Presentatie en verslag
In de bijlage kunnen jullie de presentaties en verslagen van het horecaoverleg raadplegen.